High School DxD

Historia obraca się wokół Issei’ego Hyodo, trochę przygłupiego i zboczonego ucznia drugiej klasy liceum, który zostaje zamordowany na swojej pierwszej randce, warto dodać, przez dziewczynę, która na ową schadzkę z nim poszła. Chłopak przechodzi reinkarnację i staje się diabłem, tym samym skazuje się na bycie podwładnym Riasu, wysoko-poziomowego diabła, a jednocześnie najpiękniejszej dziewczyny w szkole.

 

Komentowanie dostępne wyłącznie dla zalogowanych osób.

Komentarze (24)

0 0

Bardzo fajne, nieco zboczone anime :)

0 0

Po prostu zajebiste <3

0 0

Nie wiem czemu zwlekałemk z oglądaniem tego anime :( Bardzo fajne ecchi z typowym zboczonym humorem, serdecznie polecam i zabieram się za s2 :)

1 0
@Vuzo

Nom anime fajne, ale główny bohater to upośledzony umysłowo jest ,

1 1

Pomimo że główny bohater to debil to anime jest ok

1 1

Oh co za Idealna seria niech ona się nigdy nie kończy poprostu piękność ideał jędrnych cycków oraz pięknych kobiet np Reis ohh ta demonka idealnie moim zdaniem pasuje do Isseja ;) pozatym moja ocena to 1000000000000000000000000000/10 ja to kocham polecam serdecznie ;D

0 0

8/10 ----- Spodobało mi się. Jestem ciekaw drugiego sezonu. -----

0 0

moje 2 ulubione połączenie demony smoki i cycki :3

0 0

Świetne ecchi, wraz z perfekcyjnym zboczonym humorem. Historia jest przecudowna, jak najbardziej polecam. 10/10

0 0

Moim zdaniem to anime jest najlepsze jakie powstało bardzo fajna kreska mega zabawne, przygody w ciul pomysłowe. Polecam to anime każdemu miłośnikowi takich właśnie anime ;] :>

0 0

A mnie to anime ruszyło dość mocno..;-; pierwszy raz tak miałem po obejrzeniu jakiegokolwiek anime. poza tym fajne ecchi

0 0

Mnóstwo aukcji, problematyki i zboczenia, idealne anime dla każdego Co chwilę coś nowego, coś śmiesznego, coś dziwnego, coś zboczonego! Zawsze się znajdzie coś dla każdego. Chociaż w pewnych momentach to anime jest tak wciągające, że nawet nie patrzę na ,,te" sceny. SPOILER ALERT! Mnie bardzo poruszył związek głównych bohaterów. On gotowy oddać dla niej życie, aby była szczęśliwa, a ona gotowa oddać swoje szczęście, aby ten przeżył. Po prostu magia. Kiedy ta oddaje się w ręce oprucha, aby ocalić Isseia, a on gotowy oddać rękę, aby Riasu była szczęśliwa. Naprawdę zajebiste anime. 8/10]

0 0

Kozak anime <3 polecam wszystkim mi się bardzo spodobało.

0 0

Dziewczyna zakazała ogładać.... trudno raz sie żyje obejrze ^^#rebel xD

0 0

Oglądam to trzeci raz, a itak niemoge z tego jak mi ten łowca chowańców przypomina Asha Ketchupa z pokemonów xD

0 0

Na pewno jedno z najlepszych ecchi (pod kątem fabuły), ale to nadal typowe ecchi, choć bardziej zboczone ;D

0 0

To Anime i SHINMAI MAOU NO TESTAMENT to dwa bardzo fajne i zboczone anime. Wciąga do oglądania

0 0

Jedno z lepszych anime na świecie moim zdaniem ;) <3

0 0

Świetne<3 XD

0 0

dla milosnikow polecam SHINMAI MAOU NO TESTAMENT oba sezony :D

0 0

Bardzo fajne i śmieszne anime dzięki śledziu :)

Mnie to nie rusza

To mocniejsze ecchi ale moim zdaniem jest najlepszym ze wszystkich ecchi... lol XD sam muszę sobie znaleźć dziewczyne..

@Kurisu Kahei

To ostatnie.. nie pogrążaj się już tak ;P

Wystąpił błąd spróbuj ponownie później.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać komentarze.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać anime.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodać anime do ulubionych.

Komentarz może być edytowany tylko jeden raz.

Czy na pewno chcesz usunąć komentarz?