100-man no Inochi no Ue ni Ore wa Tatteiru 11 PL

Poprzedni odcinekNastępny odcinek
Google PL do 1080p
Clip  PL do 720p
Vidlox  PL do 720p
Aparat  PL do 720p
Netu PL do 720p
Mystream  PL do 720p
Cloud  PL do 1080p
CDA  PL do 1080p
Multi EN do 720p
Mp4 EN do 720p
Mix EN do 720p
Numer odcinka: 
11
Autor napisów: 

Grupa: Kitsune-subs | Tłumaczenie: 

Discord anime odcinki
Komentowanie dostępne wyłącznie dla zalogowanych osób.

Komentarze (11)

1 0

Ten początek to totalny mindfuck, naprawdę idzie się pomylić, że się inne anime włączyło xD Nawiązując do ostatnich scen tego odcinka, mam nadzieję, że to bardzo, ale to bardzo odbije się na jego psychice dzięki czemu anime w końcu będzie interesujące...

0 0

Trochę beka, ale no mają to na co zasłużyli

0 0

Ten początek wygrał wszystko! A główny bohater... no, to było niezłe.

0 0

Czy tylko ja mam wrażenie że to robi się no niewiem nudne? Znajdujecie się w RÓWNOLEGŁYM ŚWIECIE! No S**t Sherlock!!! Wszyscy prócz was są prawdziwymi ludźmi z krwi i kości. No nie gadaj serio?

1 0

Moment gdy dotarło do niego co uczynił ...

0 0

ma potencjał ale nie wykorzystany... mam nadzieję że jakoś to choć trochę naprawią

2 0

W rękach uzdolnionych ludzi ta seria mogłaby być naprawdę spoko, a tak wszystko jest wymuszone, a w tym momencie po prostu nudne. Ostatnim bossem jest śnieżyca...

0 0

To idzie tak powoli... :/

2 0

Myślałem że złe anime włączyłem.

0 0
@Grajus

Miałem tak samo xD

To tyle? Serio?

Nowe odcinki emitowane

Wystąpił błąd spróbuj ponownie później.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać komentarze.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać anime.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodać anime do ulubionych.

Komentarz może być edytowany tylko jeden raz.

Czy na pewno chcesz usunąć komentarz?