Date A Live sezon 3

Sezon 3 Date A Live
Sezon 2 Date A Live
Sezon 1 Date A Live

Inne: 
Postaci: 
Rok wydania: 
2019
Czas trwania: 
12 x 24 min
Komentowanie dostępne wyłącznie dla zalogowanych osób.

Komentarze (22)

0 0

Ile by nie wydali sezonów, i tak chętnie obejrzę ʕ̡̢̡̡̢̡̡̢♡ᵒ̴̷͈艸ᵒ̴̷͈॰ʔ̢̡̢̢̡̢̢̡̢✧

0 0

Zawiodłem się, spodziewałem się więcej po tym anime. Imo gwoździem do trumny w tym sezonie była podróż w czasie, która całkowicie odebrała sens temu anime. Pierwszy sezon był o wiele lepszy, drugi również. Daje 5/10

0 0

Jest to taki lepszy sredniak jak i o ironio jeden z lepszych anime harem, mimo to przez większość czasu nudne. Początkowy watek zmiany origami mnie śmieszył ale potem to rozwinęli na motywy podroży w czasie który mi sie spodobał i był najciekawszym punktem w tym anime. daje 6-6,5/10 bo gdyby cały sezon był na poziomie watku origami to ocena byłaby wyższa (12 odcinek to istna parodia) tak czy inaczej moim zdaniem warto obejrzeć dla zabicia czasu.

1 0

czekam na kolejny sezon

3 sezon DaL jest z początku jakby to powiedzieć hmm... Za normalny, poznajemy nową bohaterkę gramy w grę i kończymy etap 1 tego sezonu po czym wypada etap 2, który moim zdaniem można powiedzieć był troszku gorszy od etapu 1 chociaż te 2 etapy nie były złe to gdy nastał czas 3 etapu, zaskoczenie i zajebiście się czułem to oglądając etap z Origami jest naprawdę bardzo dobrze napisany, opening jest zajebisty a ending jest dobry. Szczerze mówiąc to nie chcę by zjebali w 4 sezonie kreski bo gdy to zrobią zostanie mi odebrane moje kolejne ulubione anime, czekam na następny sezon. Ten sezon wyceniam na 8,5/10 Pozdrawiam!

0 0

Pamiątkowy Komentarz 01.04.19

0 0

Całkiem fajnie się oglądało przyjemna komedia taka na luźniejsze dni. Jednak jak kolega poniżej uważam ten sezon za słabszy od pozostałych co nie oznacza, że sama seria jest kompletnie BEE i FUJ... bo tak nie jest. Jak dla mnie to mocna 7 i raczej nie więcej.

0 0

Całkiem fajne jako całość, jednak ten sezon ciut gorszy od poprzednich w moim odczuciu :)

0 0

Naprawdę przyjemnie się oglądało ten sezon. Było czasami przewidywalny, ale też dużo rzeczy mnie zaskoczyło. Nowe postacie były naprawdę ciekawe. Ten sezon rzucił zupełnie inne światło na fabułę. Moja ocena to takie naciągane 9/10. Jest się do czego przyczepić, ale nie można zaprzeczyć, że to wciąż stare, dobre Date a Live:)

0 0

Naprawdę, bardzo przyjemnie mi się oglądało ten sezon :) Daje mocne 8/10, chociaż mógłbym dać nawet 9/10, ale nie wiem, czy to już nie jest za dużo, bo jednak fabuła przewidywalna i można było się domyśleć, jak to się skończy. A co do samego anime troszeczkę dramatu, zwrotu akcji i sporo głupkowatych tekstów i scenek, to jest to czego się spodziewałem po tym anime i nie zawiodłem się. Polecam serdecznie.

0 0

teraz czekamy na sezon 4...

nareszcie 3 sezon ukochanego anime XD ale i tak najlepiej obejrzeć jak wyjdą już wszystkie odcinki, więc niestety jeszcze troszkę trzeba poczekać😢

2 0

Dopóki wszystkie odcinki się nie pojawią nie ma sensu oglądać ! ♥

jeju, nie wiedziałem że już jest ten 3 sezon :)

1 1

Heh... 3 sezon... 😵 Ile lat musiało minąć by go zrobili.... dobrze że nie czekałem 🤯

1 1

Hahaha :D Mmmm ciekawe jak to jest mieć tyle napalonych lasek przy sobie... xD

UwU już nie mogę się doczekać na odcinek :33

1 0

Ktos wie kiedy premiera pierwszego odcinka ?

@Yakuzza

Hej pierwszy odcinek będzie miał premierę jutro,11,01,2019 r, o 21:30 (JST) w japonii.odcinki beda emitowane co tydzien w kazdy piatek.

@Yakuzza

Jak widziałem ogólnie premiera 1 odc ma być 11 stycznia ale nie wiem zbyt dużo na ten temat.

Zajebiscie, troche czasu mineło od poprzedniego sezonu.

@CreemyLoad

to prawda troche mineło ale warto było czekać co nie

Wystąpił błąd spróbuj ponownie później.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać komentarze.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać anime.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodać anime do ulubionych.

Komentarz może być edytowany tylko jeden raz.

Czy na pewno chcesz usunąć komentarz?