High School DxD BorN

Trzeci sezon High School DxD. 

 

 

Miejsce: 
Pierwowzór: 
Rating: 
Widownia: 
Komentowanie dostępne wyłącznie dla zalogowanych osób.

Komentarze (45)

Wow! Dzięki wam dowiedziałem się że ma być następny sezon! Jestem taki uradowany ! Dziękuję bardzo! (≧∇≦)b

0 0

kiedy w końcu czwarty sezon?

0 0

A tak z innej beczki: Czy ktoś wie coś o oficialnym zakończeniu serialu Nisekoi? Prosze o pomoc! PLS

0 0

Piękne anime, nic dodać nic ująć :D i jedyne co mnie jeszcze trzyma przy życiu to fakt, że w Marcu 4 sezon <3 nie mogę się doczekać

2 0

Jak wygram w lotto to oddam 1 milion na kontynuację tego wspaniałego anime : )

1 0
@Inori

W tym roku prawdopodobnie będzie kolejny sezon.

0 0
@Inori

POPIERAM!

0 0

Wszystkie trzy serie są świetne czekam z niecierpliwością na czwarty sezon anime jest świetne a ecchi jest genialne Polecam ;♦

0 0

Jedno z moich ulubionych anime , Gorąco zapraszam do oglądnięcia !!!

4 0

@tubson 4 sezon jest potwierdzony, ale będzie dopiero na początku lub na środku 2017, więc trzeba czekać

0 0

najlepsze anime nie moge się doczekać 4 sezonu wie ktoś coś o nim ?

0 0

Świetne. Teraz tylko czekac na sezon 4:D

0 0

Kurw* Ile można czekać na czwarty sezon już 3 datę podali .... Wiek ktoś kiedy on wyjdzie wreszcie ????

1 0

3 Sezon bardzo fajny,ale postać główna Isseie nadal ma coś nie tak z swoją głową , typ ma rias gremory przed sobą nagą i nie wie czy się z nią kochać co za typ wtf!, i jeszcze zrobili mu problemy z mową ,nie umie do swojej ukochanej kobiety się zwracać po imieniu (rias) no co za frajer, albo osoba co napisała postać to ma coś nie po kolei w głowie .

0 0
@krysto95

Nie oglądałeś nigdy innych anime tego typu? Poza tym zwróć uwage na Asie, jakby sie zachowała w takiej sytuacji.

0 0
@krysto95

Zgadzam Się też mnie to irytuje. Kolego wiesz może kiedy 4 sezon ?

4 0

Dużo magii. Wiele kilogramów i kilometrów kobiecych piersi. Czary, które prawdopodobnie są marzeniem każdego faceta.... take off all clothes!!! Znów piersi i golizna. Cyrografy. Transformacje rodem z Czarodziejki z księżyca i Himena... a przy tym bardzo ciekawa fabuła i dużo wykopów z półobrotu, których nie powstydziłby się Chuck Norris. To przepis na całonocne wypalanie oczu monitorem własnego Atari. Nie startujcie nawet z oglądaniem. Zostaniecie pochłonięci, a wasze dioptrie z oczu rozmnożą się na plusy dodatnie i plusy ujemne.

6 0

UWAG UWAGA!!! Autor Ichiei Ishibumi Zapowiedział nareszcie 4 sezon DXD !! Niestety wyjdzie dopiero w 2017 i to najprawdopodobniej gdzieś w okolicach kwietnia !! ale CO tam !!! ważne że JEST ZAPOWIEDZ!!!!! Oppai!!!!!

0 0
@CichyPL

To bardzo bardzo super :D , już nie mogę się doczekać hehe :) i szkoda że tak długo ;-;

1 0
@CichyPL

Oppai!! Niech cycki będą z tobą!

Świetne Anime najlepsze jakie oglądałem ^^

0 0

10/10 3 sezony i moim zdaniem mi się bardziej podoba niż code geass kocham to anime i myślę a przynajmniej się tym potpieram że kiedyś dostąpie zasczytu spotkania 4 ,5 ,6 ,7 i tak dalej sezonu pozatym poleci ktoś jakieś anime o samurajach? :)

0 0

8/10 ----- Świetne. Chciałbym żeby w 4 sezonie mnie zaskoczyli. Nie pozostaje mi nic innego jak czekać z niecierpliwością na następny sezon. -----

0 0

czekam na 4 sezon z utęsknieniem kocham to anime :3

0 0

Super sezon :) Czekam na czwarty^^

0 0

Ten sezon dobry jak pozostałe :D

Mi każdy sezon tego anime się podobał. Każdy z nich miał lepsze i gorsze momenty ale się dobrze przy nich bawiłem ;).

0 0

Fajne to anime :)

To Ecchi rozwala system xd

Ciekawie się zapowiada :D

dobre

TAAAK! W końcu! Obejrzałem całe! Wszystkie sezony! Anime super :D Poprzedzam od razu pytania czy będzie HS DxD sezon 4. Tak! Będzie sezon 4. Wnioskuję to z wypowiedzi Valiego (Cesarza Białego Smoka), iż zmierzy się z Isseiem gdy będzie silniejszy. Tak, że tak ^^ Dziękuję tłumaczowi za to, że przetłumaczył wszystkie odcinki i tłumaczy nadal odcinki specjalne. :D Czekam na więcej i 4 sezon :3

0 0

byleby nie zaprzestali pracy na 3 sezonie, bo seria jest jedną z lepszych jakie oglądałem, choć trochę przesadzają z tym ecchi, wolałbym sam więcej akcji, no ale cóż, to tylko moje zdanie

0 0
@Madaran

Madaran właśnie o to chodzi ze ecchi w tej serii to jest wkoponowane w to anime. DxD bez ecchi czy to w minimalnej postaci to już nie to samo DxD. Własnie z ecchi niekiedy jest kupe smiechu i frajdy z oglądania. Więc nie ma co ograniczać. Co jedynie co mogą zrobić zeby bitwy byly jeszcze bardziej widowiskowe i tyle. :D

0 0

Wkońcu doczekałem się DXD 3!!!!

0 0

Ciekawe czy uda mi się wytrzymać i nie oglądać do zakończenia czy złamię się w połowie :P

0 0

I came for the tits, stayed for the plot - tak można określić moje podejście do tego anime :D

0 0

Nie mogę się doczekać, ciekawe czy zekranizują poboczne opowiadania do 5 i 6 sezonu jak zrobili to z "z poszukiwaniem chowańców "

0 0

Juz sie niemoge doczelac!!!!

0 0

Kak się nie mylę seria powinna być oparta na 5 i 6 tomie light novel.

0 0

Już wyczekuję pierwszego odcinka ;>

0 0

Wkoncu, nie moge sie doczekac ;)

0 0

Jaram się jak norweskie kościoły :D

0 0

Nareszcie :D już za miesiąc jeżeli się nie mylę :3

0 0

Wreszcie następny sezon DxD. Już się nie mogę doczekać :D

Wystąpił błąd spróbuj ponownie później.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać komentarze.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać anime.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodać anime do ulubionych.

Komentarz może być edytowany tylko jeden raz.

Czy na pewno chcesz usunąć komentarz?