Kämpfer

Młody chłopak Natsuru Senou budzi się w ciele kobiety, a maskotka z serii Entrails Animals, którą dostał od przyjaciółki – Sakury, ożywa i mówi do niego. Okazuje się, że Natsuru został tzw. Kämpferem (wojownikiem), a ponieważ może nim być tylko dziewczyna, otrzymał niebieską bransoletkę, dzięki której chłopak może zmieniać płeć. Do tego sprawę komplikują dwa fakty – raz, że Kämpfery dzielą się na 2 grupy (Niebiescy i Czerwoni) walczące ze sobą. Dwa, że Sakura, w której Natsuru się podkochuje, zakochała się w jego żeńskiej formie.

 

Miejsce: 
Pierwowzór: 
Postaci: 
Rok wydania: 
2009
Czas trwania: 
12x24 min
Komentowanie dostępne wyłącznie dla zalogowanych osób.

Komentarze (18)

Są dwa okrelenia tego: to jest dobre anime oraz czemu mnie nie dziwi, że drugiego sezonu nie ma

0 0

Powiem tak... Trzeba mieć nastrój odpowiedni do tego anime. Ja akurat trafiłam na nie, kiedy miałam hypa na inne gatunki niż haremówki. Nie pamiętam już czemu zaczęłam je wtedy oglądać, to było dosyć dawno... Sęk w tym, że tutejszy humor zupełnie mi nie pasował, więc dałam temu anime 6/10. Jednakże, jeżeli byłabym w nastroju na sielankowe haremówki, to na pewno dałabym temu anime przynajmniej 8/10. Pozdrawiam :)

1 0

Fajne anime, śmieszne, pomysłowe, tylko bohater taki średni bym powiedział. Gdyby był śmielszy i doceniał to w jakim jest stanie oraz potrafił to sensownie wykorzystać, to by była naprawdę niezła seria. 7/10

Zna ktoś jakieś NAPRAWDĘ podobne serie? "Ore ga twintail ni narimasu" już widziałem, a znudziło mnie już czytanie że Ikkitousen jest podobny bo nie jest (swoja drogą też widziałem).

3 0

Nawet fajnie te anime nie przypuszczałem że z tego może być tak przyzwoita produkcja :P Proszę nie odpuszczajcie sb po 1 odc bo czym dalej to lepiej ;P

1 0

Niespodziewane zakończenie. Niby z początku anime mnie zraziło, lecz później się fabuła gmatwa i robi się ciekawiej. Przyjemne, lekkie, cycuszki sztos, postacie okey daje ofensywne 11/10. Gitara siema

Totalnie pokręcone, ale ciekawa koncepcja. :D Podobało mi się.

0 3

Chyba podziękuje za takie coś :P

1 3

poryta komedia dla porytych ludzi xD smieszne :PP

Wystąpił błąd spróbuj ponownie później.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać komentarze.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać anime.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodać anime do ulubionych.

Komentarz może być edytowany tylko jeden raz.

Czy na pewno chcesz usunąć komentarz?