Kuroko s Basketball 3

Trzeci sezon Kuroko no Basket.

 

Miejsce: 
Pierwowzór: 
Postaci: 
Widownia: 
Rok wydania: 
2015
Czas trwania: 
25x24 min
Komentowanie dostępne wyłącznie dla zalogowanych osób.

Komentarze (21)

1 0

Uwielbiam to anime!!!

3 0

Dlaczego koniec ;-; Moje pierwsze anime jakie obejrzałam.. Ubóstwiam :D Czekamy na film w 2017 :D

0 0

szkoda że nie ma 3 ostatnich odc

0 0

Dlaczego mam tylko 21 odcinków? Są gdzieś dalsze losy tych bohaterów?

0 0

to by bylo na tyle jesli chodzi o wstawki.

1 0

Rewelacyjne anime :) fajnie że są dalsze odcinki :) a chciałabym żeby były i dalsze sezony :) Bardzo mocno dziękuje tłumaczowi i korektorowi za tak dobrą prace dzięki nim możemy oglądać zarąbiaszcze anime :)

1 0

Do osób, które czekają na resztę odcinków. Proszę wytrzymajcie jeszcze trochę. Zajmę się tym po skończeni Ao no Kanata. Już niedługo ^^

0 0

mozna wiedziec kiedy bedzie reszta odcinkow ?

1 0

uwielbiam <3

0 0

Pojawią się pozostałe odcinki?

Prawdopodobnie 4 sezon Kuroko no Basket ujawni się latem 2016 roku.

0 0

Bardzo fajny sezon 3 :) tylko dlaczego niema reszty odcinków? i kiedy zostaną dodane? może ktoś wie?

Trochę późno ten upload :P

0 0

Kiedy będą następne odcinki czekam już dwa tygodnie??

0 0
@Yori

Ja czekam już z 2 miesiące xD

Spoko anime , bardzo wciagajace. Kto nie widzial strasznie polecam wszystkie 3 sezony. Nie moge doczekac sie reszty odcinkow.

0 0

Nie mogę się doczekać Raukaz VS Seirin, wspomnień z Teikou i oczywiście "pierwszego Akashiego" !!!

Czekanie na kolejne odcinki ulubionego anime to udręka o.e

1 0

Uwielbiam to anime!!!

Oni naprawdę są licealistami? Ich zdolności są powyżej rangi xD

Wystąpił błąd spróbuj ponownie później.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać komentarze.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać anime.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodać anime do ulubionych.

Komentarz może być edytowany tylko jeden raz.

Czy na pewno chcesz usunąć komentarz?