Masamune-kun no Revenge 05 PL Full HD

Poprzedni odcinekNastępny odcinek
Clip  PL do 720p
VShare    PL do 720p
Vidspace  PL do 720p
Cloud  PL do 1080p
Only  PL do 1080p
Vev.io  PL do 1080p
Vidlox  PL do 720p

Zgłoś błąd!

Tytuł serii anime: 
Numer odcinka: 
5
Autor napisów: 

Grupa: AO-subs  Tłumaczenie: Rogal  Korekta: Sasna

Komentowanie dostępne wyłącznie dla zalogowanych osób.

Komentarze (18)

4 0

Dlatego nie lubię oglądać anime podczas gdy wychodzi...

0 1

HNBJDFHJSZCJDVH >:[

Skomentuję ten odcinek tak: https://www.youtube.com/watch?v=_D0ZQPqeJkk

1 0

Co za końcówka aż się chce od razu następny odcinek xd

1 0

Twórcy wiedzą, jak kończyć odcinki...

Ten kto nie czytał mangi pewnie nie wie aleeeeee on ją nie pocałuje hehe ^ ^ ;x

3 0

Jest dobrze obdarzona hmmm czym brakiem majtek co nie bardzo pasuje do tej serii o.O, jak my lubimy takie zakonczenia znjac zycie pewnie ktos sie pojawi w ostatnim momencie i tyle bedzie z calej chwili hehe

Jak można w takim momencie :'')) Jakoś ta nowa nie przypadła mi do gustu. Wkurza mnie :p

0 0

...

1 0

ZŁOOOOO!!!

1 0

Nie w takim momencie ;_;

Widać, że ktoś tutaj zna się na reklamach tak jak ludzie z Polsatu.

ta nowa dziewczyna zaczyna mnie trochę irytować, nie wiadomo do końca o co jej chodzi. a zakończenie, będzie się działo! Trzeba czekać na następny odcinek.

2 1

O JEZUUUUUU ♥ NIE WIERZĘ W TO! ON JĄ POCAŁUJE! (CHYBA XDD)

2 0

ta dziewczyna nowa jest dziwna bez majtek latać ?

0 0
@krysto95

a co w tym złego? przynajmniej sie nie przegrzewa xD

W najlepszym momencie...Nieeeee Q_Q

Nowe odcinki emitowane

Wystąpił błąd spróbuj ponownie później.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać komentarze.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać anime.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodać anime do ulubionych.

Komentarz może być edytowany tylko jeden raz.

Czy na pewno chcesz usunąć komentarz?