Nanatsu no Taizai: Imashime no Fukkatsu

Drugi sezon Nanatsu no Taizai…

styczeń 2018.

Miejsce: 
Inne: 
Widownia: 
Rok wydania: 
2018
Czas trwania: 
24×24 min
Komentowanie dostępne wyłącznie dla zalogowanych osób.

Komentarze (21)

0 0

Wciąga niesamowicie , 10/10 , jeszcze lepsze 1 sezon

0 0

O wiele lepszy niż poprzedni. Księżniczka nareszcie się ogarnęła i już nie irytuje. Świetny opening i dużo akcji. Polecam.

9/10 ----- Mimo iż anime generalnie zawiera w sobie lanie po mordzie do upadłego i coś w rodzaju ,, ostatni na nogach wygrywa '' to bardzo fajnie mi się oglądało. w końcu jak na sjounen przystało. Przede wszyskim dużo się działo.Nie było stania w miejscu typu weekend na plaży czy coś w tym stylu. Nie było takiej beznadziejnie długiej i bezsensownej gadaniny, żeby zapchać czas antenowy. Jeżeli miałbym się odnieść do tych wszystkich postaci i ich walki. To raczej zrezygnuje z tej póby. Bo patrząc na poziomy ich mocy i to jak się one zmieniają w tak krótkim czasie do postaci ,, immortal '' to jest do zbędny trud dla mnie. Zawsze powtarzałem, że szukanie logiki w anime jest niedorzeczne i głupie i tego będę się nadal trzymał. Dla mnie jest jasne, że ,, Escanor '' i ,, Marlin '' to najlepsze postacie drugiego sezonu ,, Nanatsu no Taizai: Imashime no Fukkatsu ''. Natomias na samym końcu bezzmiennie nasza księżniczka ,, Elizabeth '' oraz ta szynka, to znaczy świnka...emmmm...nie pamiętam jak się wabiła. Może coś się w końcu zmieni w co wątpie. Muszę powiedzieć, że ten drugi sezon wywarł na mnie o wiele większe wrażenie niż pierwszy. Aż nie mogę się doczekać, żeby wziąść się za ten trzeci sezon. Jednak wole poczekać, aż wyjdą wszystkie odcinki i mam nadzieję, że nie będę żałował czekania. -----

Bardzo dobrze... Po prostu to co było w 1 tylko że lepsze, 9/10

0 0

sporo główkowania było w tej części więc na nude niema co narzekać

0 0

Właśnie skończyłem i nie zawiodłem sie teraz czekać czekać i jeszcze raz czekac XD

0 0

Anime... Cudo ;D Teraz tylko czekać na 3 sezon mam nadzieję, że będzie się działo :)

0 0

Kiedy ostatni odcinek? :(

Krótko i na temat. SZTOS~ Ogólnie to polecam ;P

0 0

Pamiątkowy Komentarz 02.07.18

0 0

Prze-kozak anime. Lepszego ze świecą szukać. Jest to co powinno być, do czego przyzwyczaiła nas seria, tylko w jeszcze większej ilości. Pozostaje jedynie czekać na ciąg dalszy. Wspaniałe. 10/10

0 0

Jak na razie wszystko fajnie, choć powinni zrobić 3 sezon do tego, nawet i po 4 latach, jak ten Bo w tym tempie akcja zakończy się wraz ze śmiercią Fraudrina, co dobrze pasuje na zakończenie sezonu, wcześniejsze i późniejsze wątki nie pasują, choć i tak w tym tempie będą musieli "trochę" pominąć

2 serio sztos, super by było gdyby byłe też 3 i żeby była jeszcze lepsza. :P

super nowe odcinki:-)

2 0

bedzie od 01 do 24 odcinki :D

9 0

Czekam na wszystkie odc i wtedy oglądam . ;)

0 0

W koncu!!!! :D jedziemy z tym koksem ! 😎

Nooo w koncuuu czekać tylko na te walki z cieniami ijo ijo bedzie moc

0 0

O Boże w końcu :D

0 0

Wreszcie!!!

0 0

MEGA Xd ;)

            
      

Wystąpił błąd spróbuj ponownie później.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać komentarze.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać anime.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodać anime do ulubionych.

Komentarz może być edytowany tylko jeden raz.

Czy na pewno chcesz usunąć komentarz?