Naruto Shippuuden

Głównym bohaterem jest Naruto Uzumaki. Hałaśliwy, pobudliwy i nierozgarnięty młody ninja z Wioski Ukrytego Liścia, który pragnie zostać Hokage (przywódcą wioski). Życie stawia mu wiele przeszkód, lecz on z piekielną wytrwałością je pokonuje, uparcie dążąc do obranego celu. Tym samym pokazuje innym, że się co do niego grubo mylili.

 

 

Miejsce: 
Inne: 
Pierwowzór: 
Postaci: 
Widownia: 
Rok wydania: 
2007
Czas trwania: 
90 min
Komentowanie dostępne wyłącznie dla zalogowanych osób.

Komentarze (21)

Nowy odcinek jest już na cda !!

0 0

dlaczego tu jest przeskok z 45 do 301 odcinka? O.O

@Testra

Na cda są wszystkie pokolei

0 0
@Testra

Nie ma chętnych na upload.

0 0

Uwielbiam to anime 10/10?

2 0

To anime tak naprawdę zmieniło mnie i mój charakter... Dzięki Naruto stałam się pewniejsza siebie, i uwierzyłam, że marzenia są do spełnienia :)

0 0

Uwielbiam ^^

1 0

Najpiękniejsze anime jakie istnieje, bardzo dużo wniosło do mojego życia, dlatego naprawdę polecam <3

0 0

Kiedyś to obejrzę... Tylko nie wiem kiedy xD

0 9

jak na moje trochę długie , ale naruto jest lamusem a potem z dupy ma moc co rozwala góry FAJNE :) ee....... no chyba nie :)

2 0
@krysto95

Posrało????? Ty chyba 1 sezonu nie widziałeś on w hu ćwiczył żeby też opanować moc dziewęcio-ogoniastego

1 0
@krysto95

Z dupy? On dążył do nabycia takiej siły przez ok. 470 odcinków ;)

1 2

Do wojny było 10/10, ale no przestałem oglądać, by nie stracić dobrego zdania o tym anime

0 0

Pierwsze wrażenie? Wow, ile to ma odcinków?! xD Jak tylko znajdę czas to postaram się to WSZYSTKO obejrzeć :3

0 0

Spoko anime polecam, ale jak dlamnie za dużo filerow. Szczegolnie powtarzajace sie retrospekcje saske itachi powalaja;(

0 0

Moja anime numer jeden, a jednak co raz bardzie mnie irytuje :> chce juz konca wojny, ostatecznego pojedynku Sasuke z Naruto i wgl konca

0 0

dajcie znac jak sie filery zakoncza :D

Przez te filery to odechciewa się oglądać...lecz ogólnie miła seria.

0 0

Strasznie przeciągają tą wojnę -,- Czekam na Kaguyę!!! Ale za to, te nowe fillery. <3 Tak długo czekałem na jakieś "wyjasnienia". Właśnie takie jak 2-Egzamin. Również chciałbym zobaczyć więcej o Kushinie i Minato, drużynie 3 Sanninów i takie tam xD

0 0
@Hitachi

Zgadzam sie zaczyna to powoli denerwować :-(.

0 0
@Hitachi

Z drugiej strony, wybrali naprawdę kiepski moment na uściślenia w historii. Na prawdę w środku wielkiej wojny? -.- Chyba gorzej się już chyba nie dało

Wystąpił błąd spróbuj ponownie później.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać komentarze.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać anime.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodać anime do ulubionych.

Komentarz może być edytowany tylko jeden raz.

Czy na pewno chcesz usunąć komentarz?