Rekrutacja: KOREKTOR lub TŁUMACZ! Chcesz być z nami Chcesz tworzyć fajne napisy do anime? Pisz do nas!

Overlord IV – 12 PL

Poprzedni odcinekNastępny odcinek
GDrive  PL do 1080p
Cda.pl   PL do 1080p
Netu.tv PL do 720p
Streamsb  PL do 1080p
YU  PL do 1080p
Multi EN do 720p
Tytuł serii anime: 
Numer odcinka: 
12
Autor napisów: 

Kitsune-subs| Tłumaczył: fernu || Korekta: PakuuX

Opis odcinka: 

Historia cofa się do czasu tuż przed marszem Kokytosa i dowodzonej przez niego armii Królestwa Magii na stolicę Re-Estize. Do Renner, przy której zostali tylko jej osobiści strażnicy, Climb oraz Brain, przychodzą w odwiedziny Błękitne Róże. Lakyus, która postanowiła stanąć do walki w obronie miasta, żegna się z księżniczką. Jednak Evileye i pozostałe dziewczyny zamierzają pozbawić Nikczemną Szefową wolności. Ku zaskoczeniu Climba, Złotowłosy Pokurcz stwierdza, że zamierza uciec z kraju. Mówi, że przy pomocy magii może zabrać ze sobą Renner oraz Climba, jednakże..

E-NEKO.PL • Sklep Otaku E-NEKO.PL
Komentowanie dostępne wyłącznie dla zalogowanych osób.

0 0

nudny odcinek się trafił :/

0 0

ciekawe Aura ma te zwierzaki , Kokyutos swój chłop

0 0

Kokyutos pewnie będzie chciał by Brians został wskrzeszony przez Ainza, i wcale bym się nie zdziwił jeśli by tak się stało ! Cocytus to spoko ziomek XD

0 0
@Anonim

przeczytaj jeszcze raz uważnie to co powiedział jak go zabijał. a poznasz odpowiedzi.

0 0

strasznie mi brakuje plejad w tym sezonie...

3 0

Jak to się dobrze ogląda :)

2 0

Chorzy ludzie, robią jej krzywdę i przejmują umysł, aby ją "uratować"

1 0

Bedzie wogole 5 sezon?

5 0
@ZbójPL

Gdyby nie powstał, to zarżnęli by kurę znoszącą już nie złote, ale diamentowe jaja.

@Ludolf

Zgadzam sie to anime to jest najlepsze jakie powstalo chodzi mi o to ze nie ma 2 takiego jak to mozna porownac do np tego ze slimem ale roznia sie i tak wiec ... licze ze powstanie sezon 5 jak najszybciej

1 0

Został jeszcze jeden. Ciekawe czy Brain koniec końców przeżyje w tym lodzie, czy już definitywnie po gościu?

0 0
@mangas

Specjalnie spojrzałem na angielskie napisy.Tutaj dali by zapieczętować jego ciało a tam żeby utrzymać więc możliwe że jednak przeżyje to

2 0

No to jeszcze tylko czekać na ostatni epizod a potem na film :)

Nowe odcinki emitowane

Wystąpił błąd spróbuj ponownie później.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać komentarze.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać anime.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodać anime do ulubionych.

Komentarz może być edytowany tylko jeden raz.

Czy na pewno chcesz usunąć komentarz?