Seirei Gensouki 01 PL

Następny odcinek
Netu PL do 720p
Cda.pl  PL do 1080p
Vidoza  PL do 720p
Mix  PL do 1080p
Sibnet PL do 1080p
Mp4upload EN do 720p
Mp4upload EN do 720p
zgłoś błąd zgłoś błąd zgłoś błąd
Tytuł serii anime: 
Numer odcinka: 
1
Komentowanie dostępne wyłącznie dla zalogowanych osób.

Komentarze (21)

Podoba mi się, jestem ciekawa co dalej

0 0

Pierwszy odcinek mnie zaciekawił dam temu na razie szanse

0 0

fajniusie xd

0 0

Początek nice, ale potem się zobaczy. Bo wciąż jest dużo miejsca na spierniczenie. Ta masa gorącej ceramiki nabiera pięknych kształtów, jednak wciąż nie wiadomo czy wyjdzie figurka pięknej i zgrabnej baletnicy, czy popękana, zniekształcona wizualizacja najgorszych koszmarów Boga.

0 1

Zajebioza, ten początek to było cudo, czegoś takiego potrzebowałem XD

1 0

Jego transformacja pod koniec z tą muzyczką w tle była zajebista :D

0 2

Hmmmm wygląda na jakiś klon SAO ale jak na razie wygląda nawet ciekawie... :)

1 1
@Ignor

Jaki znowu "klon SAO"? To w niczym nie przypomina SAO, dosłownie nic nie jest nawet podobne... Ty chyba sam nie wiesz co piszesz xD

0 0
@Certez

@certez zapewne mu chodziło o to że protagonista podobny do Kirito. Protagoniści Isekai większość są do niego podobni XD. Może dlatego że w końcu japończyk, czarne włosy itd.

1 1
@FlyerPL

Ale żeby po samym wyglądzie postaci, nazywać całe anime klonem? To chyba znaczna przesada... Po za tym, jak dla mnie to w ogóle nie przypomina MC z SAO

0 0

Wygląda na to że te anime będzie dosyć wahało się od chwil spokojnych pełnych w pewnym stopniu uśmiechu a chwil smutku czy nawet strachu/grozy. Zobaczymy co z tego wyjdzie, chociaż mam wątpliwości, by bohater był tak OP jak inni mówią.

0 0

Bardzo fajne anime nie mogę się doczekać kolejnego odc.

0 0

Zapowiada się ciekawie:)

0 0

W ogóle to zauważyłem teraz że ten po***rwieniec pojawia się w openingu >: (

0 0

Wygląda ciekawie, zobaczymy co będzie dalej

1 0

ja bym tego wicekapitana zabił

4 0

Osobiście bym nie wybaczył. Dziecko katować, niech się pieprzą po***wieńcy. Jak dla mnie albo degradacja, albo lepiej dekapitacja. Btw wszyscy ci protagoniści tacy podobni do Kirito... pod względem wyglądu. Ten tutaj to o mi się bardzo podoba pod względem charakteru, mam nadzieję że zostanie mu wiele z obecnego charakteru i jakoś drastycznie się nie zmieni po dołączeniu do szkoły.

0 0
@FlyerPL

Ja bym się ewakuował po takiej "rozmowie" z resztą ktoś tam chciał być bohaterem, ale mu chyba nie wyszło. Z resztą mam dość spore wrażenie że twórcy dość mocno zrobili z tego jakieś coś z czego później się nie wykręcą.

0 0

Zaczyna się świetnie ;]... Jakoś inaczej..

1 0

Cóż moża dodć, zapowiada się Anime kozak i OP główny bochater, aż się nie mogę doczekać kolejnego odcinka :)

3 0

anime zapowiada się fajnie. tylko początek tego odcinka jest smutny

Nowe odcinki emitowane

Wystąpił błąd spróbuj ponownie później.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać komentarze.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać anime.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodać anime do ulubionych.

Komentarz może być edytowany tylko jeden raz.

Czy na pewno chcesz usunąć komentarz?