Shisha no Teikoku

Akcja filmu rozgrywa się w XIX­‑wiecznej industrializującej się Europie, w której jako siłę roboczą wykorzystuje się „frankensteiny” – ożywione zwłoki z fałszywą duszą. Głównym bohaterem jest John Watson, student medycyny na Uniwersytecie Londyńskim, a poza tym tajny agent rządowy. Obok służb angielskich do rozgrywki włączą się przedstawiciele Rosji i Ameryki.

 

Czas: 
Miejsce: 
Pierwowzór: 
Widownia: 
Rok wydania: 
2015
Czas trwania: 
120min
Komentowanie dostępne wyłącznie dla zalogowanych osób.

Komentarze (8)

0 0

Fajna pełnometrażówka, klimat zombie w XIX w. bardzo mi sie spodobał, taka odskocznia od shounenów i haremóek. ;P Dzieki za prace przy filmie :)

0 0

nigdy nie widziałam czegoś tak wspaniałego

3 0
@Aneta Iukrecja

Toś naprawdę mało widziała :P

0 0

Anime świetnie pokazało jedną z możliwości zniszczenia świata poprzez ludzką ciekawość/chciwość. Zombie Apokalipsa przy tym nie nie umywa. Zajebiście się to oglądało. Wczułem się w 100%, a końcówka jak dla mnie na + . 8/10

1 0

Baja. Wiadomo może kiedy się pojawi? W momencie, kiedy zobaczyłem gif'a z tego anime już się zakochałem. Edit: Cudowne, fabuła bardzo mi się spodobała, była czymś nowym i świetnym, aczkolwiek prosta. Dzięki za tłumaczenie i korektę. Moja ocena 9/10

0 0
@DiablosWrath12

Już jest :)

0 0

Nie było takie złe choć spodziewałem się znacznie czegoś lepszego ale co kto "lubi/woli" :P

1 0

Anime świetne :) przyjemnie się oglądało :) dzięki tłumaczowi i korektorowi :)

Wystąpił błąd spróbuj ponownie później.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać komentarze.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać anime.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodać anime do ulubionych.

Komentarz może być edytowany tylko jeden raz.

Czy na pewno chcesz usunąć komentarz?