Tensei shitara Slime Datta Ken 2nd Season 12 PL

Poprzedni odcinek
CDA  PL do 1080p
Clip  PL do 720p
Vidlox  PL do 720p
Cloud  PL do 1080p
Vev  PL do 1080p
Netu PL do 720p
Vidoza  PL do 720p
mp4 EN do 720p
Numer odcinka: 
12
Opis odcinka: 

Rimuru zbiera wymaganą liczbę dusz i poprzez Dożynki ewoluuje w króla demonów, stając się przy okazji nowym gatunkiem, demonicznych slimem, a także zyskując potężne umiejętności, jak chociażby ultimate skille – Król Mądrości, Raphael, a także Król Obżarstwa, Belzebub. Dzięki nowej, potężnej formie, niegdyś poczciwy potworek, przeradza się w prawdziwego bossa i wskrzesza swoich przyjaciół z kraju potworów, Tempest. Jednak czy to koniec problemów, a może dopiero początek?

Discord anime odcinki
Komentowanie dostępne wyłącznie dla zalogowanych osób.

Komentarze (14)

0 0

To sobie wymyślili koniec sezonu wskrzeszenie veldawory powinni zostawić na nowy sezon a teraz przemilczeć to bo niedosyt

0 0

Zajebiste !!

0 0

I z każdym odcinkiem tylko lepiej! Ta seria jest genialna!

0 0

Teraz czekać do lipca ja pier.......! ,rany pojeb polsat ....

0 0
@Anonim

To i tak lepsze niż nie wiedzieć kiedy będzie, heh

0 0

oni się chyba tego od twórców AoT nauczyli bo zrobili JEBANY CLIFFHANGER

1 0

mogli dac jeszcze 5 min, niedosyt w huj...

0 0

Teraz czekać cały tydzień

1 0
@Timeochan

To był ostatni odcinek sezonu.

0 0

no powiem tak: O kurwa dajcie WIncyj!!!

0 0

Rozumiem kasa i opóźnienia koronawirusowe ale to jest zbyt brutalne.

0 0

Kurde, czemu zawsze przerywają w tak zajebistych momentach :c Ten Veldora wygląda zajebiście, jestem ciekaw czy zauważył, że wygląda jak człowiek xD No i jak to skomentuje :D

0 0

To było mega. Tak naturalne zakończenie pierwszego sezonu jak by za tydzień miał być następny odcinek. A jednak dopiero w lipcu będzie ciąg dalszy przygód naszego bohatera.

0 0
@Lucius97

To jest drugi sezon, ale pewnie ci się pomyliło, heh. Szkoda, że to koniec, nie mogę się doczekać kolejnego sezonu :)

Nowe odcinki emitowane

Wystąpił błąd spróbuj ponownie później.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać komentarze.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać anime.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodać anime do ulubionych.

Komentarz może być edytowany tylko jeden raz.

Czy na pewno chcesz usunąć komentarz?