PeMaReN

  • Ach to było dobre 😀 Anime wciąga od samego początku i powoduje, że z odcinka na odcinek chce się tylko więcej 🙂 Bohaterowie no co tu dużo mówić każdy z własnym indywidualnym stylem życia oraz problemami 🙂 Sakuta to dla mnie najlepsza postać a jego teksty były genialne ;D Co do romansu to śmiem stwierdzić, że jest tu jeden z poważniejszych j…[Czytaj więcej…]

  • 1 część nawet fajna, 2 taka sobie ale 3 no niestety sama walka z Ghidorah nudna jak flaki z olejem przepraszam „walka” tam się nic nie działo xD Nie wiem czy ta 3 część zasługuje na więcej niż 5 bo wypadła bardzo słabo.

  • PeMaReN skomentował(a) wpis, Megalo Box 6 dni, 18 godzin temu

    Fajnie się oglądało 🙂 Najbardziej co mi się tu podobało to kreska i muzyka 🙂 Walki nawet ale czegoś mi tu brakowało bo nie wzbudzały u mnie jakiś większych emocji co nie oznacza, że anime jest słabe wręcz przeciwnie jest dobre 🙂

  • PeMaReN skomentował(a) wpis, Seiren 1 tydzień temu

    Całkiem fajnie się oglądało. Seria bardzo podobna do Amagami SS a co do samych historii tu zawartych to pierwsza zdecydowanie najlepsza jak dla mnie 🙂

  • Oglądało się całkiem spoko no ale ta zmiana kreski trochę dała się we znaki lecz po 2-3 odc człowiek się już przyzwyczaił 😛 Co do samego anime jak dla mnie za duże przeskoki w akcji z odcinka na odcinek. Zadowalające było dla mnie zakończenie 🙂 Całkiem przyjemne 🙂

  • Bardzo fajnie się oglądało 🙂 Akcja i akcja pełną parą 😛 Fajnie, że na koniec zaczął pokazywać się nasz prawdziwy Kaneki na, którego tak czekamy ale nasz pisklak nie wykluł się do końca oby w 2 części to nastąpiło 🙂

  • Tak to było dobre ^^ Czekam cierpliwie na trzeci sezon 🙂 Oby się działo ;D

  • Lekka i przyjemna komedia Ecchi 🙂

  • Ach to było dobre 🙂 Chociaż jak z pierwszym odcinkiem dostajemy BARDZO MOCNEGO KOPA ^^ tak później trochę tego brakuje nie mówię, że tego już wcale nie ma ale liczyłem na zdecydowaną większość takich scen w tym anime 🙂 kto oglądał pewnie zwrócił i na to uwagę nie mniej jednak nie ma co zaprzeczać, że samo anime jest jednym z lepszych postacie są…[Czytaj więcej…]

  • Bardzo fajnie się oglądało 🙂 Przygody Rachel i Zacka kiedy przechodzili przez piętra całkiem ciekawe a ciekawe pod względem co ich czeka na każdym z nich albo i kto 😛 Świat psychopatów i nic więcej tak można określić to anime 🙂 Polecam każdemu 🙂

  • Bardzo fajna komedia. Gdybym miał okazję zobaczyć 2 sezon przygód Nitty i Hiny bez zastanowienia się sięgnąłbym po tą serie 🙂

  • Nico i Zdjęcie profilowe PeMaReNPeMaReN są teraz znajomymi 1 miesiąc, 2 tygodnie temu

  • Seria na luzie. Co mi się najbardziej spodobało to kreska bardzo przyjemna dla oka, sympatyczni bohaterowie oraz humor zawarty w tej serii może nie ma go zbyt wiele ale dla mnie był bardzo fajny 🙂

  • Ależ tu się działo tajemnica za tajemnicą, zagadka za zagadką i to w mrocznym klimacie czego chcieć więcej od takiej serii 🙂 Netflix się postarał i to bardzo. Kreska bardzo fajna, postacie również ciekawe 🙂 Mam nadzieję, że 2 sezon nie będzie gorszy a podtrzyma poziom bądź przewyższy pierwszy 🙂 Będę na niego czekał cierpliwie bo warto zobaczyć sobi…[Czytaj więcej…]

  • Bardzo fajnie się oglądało 🙂 Może i nie ma tu rewelacji a te przebłyski naszego bohatera oraz późniejsze podróże w czasie zbyt dużo nie mówią to jednak po zobaczeniu Kuon oraz wyjaśnieniu w ostatnich odcinkach o co chodzi można było się już domyślić co jest na rzeczy 🙂 Końcówka… Cóż dla mnie bomba :3

  • Bardzo dobry romansik 🙂 Anime lekkie i przyjemnie w oglądaniu. Szczerze oglądając losy naszych bohaterów już myślałem, że dla Morikawy i Soumy skończy się to źle ale na całe szczęście było inaczej i takie rozwiązanie mnie zadowoliło 🙂 Szkoda mi tylko Komiyi bo jak dla mnie była bardzo fajną postacią powiedziałbym, że wnosiła taką nutkę świeżości w…[Czytaj więcej…]

  • Tak to było bardzo dobre 🙂 Na brak akcji oraz krwi to tu nie można narzekać z odcinka na odcinek robiło się ciekawiej. Mam nadzieję, że zobaczę więcej takich tytułów oraz będę miał cichą nadzieję, że będzie kontynuacja 😛

  • PeMaReN skomentował(a) wpis, Hanebado! 2 miesiące temu

    Całkiem fajnie się oglądało ale jednak to nie to samo co Kuroko no Basket czy Haikyuu!! Dla mnie takie 7/10

  • Bardzo dobre anime jak dla mnie 🙂 Miło spędziłem przy nim czas szkoda, że malutko jest właśnie takich mechów, które tak wciągają, że z odcinka na odcinek chce się dalej oglądać i ja się cieszę, że właśnie dla takich serii się wstrzymuję i czekam spokojnie na wszystkie odcinki by je potem pochłaniać jeden za drugim 🙂 Kreska bardzo fajna postacie…[Czytaj więcej…]

  • Ach to było dobre ^^ Najbardziej dla mnie interesującą postacią była Kouka szkoda tylko, że tak szybko się z nami pożegnała ;/ Główny bohater no cóż pozostawia wiele do życzenia 😛 Zakończenie bardzo przyjemne i tego bym się nie spodziewał, że znowu zobaczymy Lacie Ogólnie polecam bo przyjemnie się oglądało ale chciałbym by takie serie miały troc…[Czytaj więcej…]

  • Załaduj więcej

Wystąpił błąd spróbuj ponownie później.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać komentarze.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać anime.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodać anime do ulubionych.

Komentarz może być edytowany tylko jeden raz.

Czy na pewno chcesz usunąć komentarz?

Witaj na naszej stronie

Bez reklam ta strona nie może istnieć. Adblock utrudnia wyświetlanie się playerów. Proszę wyłącz adblocka, u-blocka i jego podobne, a my będziemy się jeszcze bardziej przykładać do naszej pracy by odcinki były szybciej i więcej.  To chyba uczciwy układ?

Wyjdź

Kontynuj korzystanie ze strony, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Więcej informacji

Chcemy umożliwić Ci logowanie oraz dostęp do ustawień strony. Jeśli nie używasz tych funkcjonalności, w takim wypadku nie zapiszemy Twojego pliku cookies. Strona używa również statystyk google analytics które zbierają informacje ze strony min: wejścia, czas spędzony na stronie, system, przeglądarka i dane demograficzne. Możesz zapoznać się z polityką prywatności i przeczytać, które informacje gromadzimy. Strona zapisuje dane IP. Wszystkie inne warunki zgodne z RODO znajdziesz na samym dole strony w sekcji foter.

Wyjście